Мээм нь ургаж буй охин боожгой нь ургаж буй хөвгүүн хоёрын чаат


Мээм нь ургаж буй охин: Мангар Зоригт – машааны гол
Боожгой нь ургаж буй хөвгүүн: ягш дээ, чи өөрөө харь гарагаас ирсэн хүн за
Мээм нь ургаж буй охин: Би чамайг бодуул хөөрхөн бөгөөд онц сурдаг мэд үү... Чи өөрөө мангар бөгөөд муу сурдаг за
Боожгой нь ургаж буй хөвгүүн: Чи тэгүүл сурлага сайн хирнээ шаал мэдрэмжгүүм билээшдээ... Эмээгийхээ бандаашгыг өмсцөн явжээснаа санакуу  вайна уу /ееееее бөөөөвөө/

Та доорх реклам дээр нэг дарна уу.Баярлалаа.

Мээм нь ургаж буй охин: Чи ямар миний өмдийг шувталж харсанчиш... гэхдээ чи намайг сурлага сайтай гэцэн дээ...
Боожгой нь ургаж буй хөвгүүн: Гэхдээ л нээх гийгүүлээд байх сурлагагүүл юмблээшдээ...
Мээм нь ургаж буй охин: Хэлсэн бол хэлсэн гээдхад...
Боожгой нь ургаж буй хөвгүүн: Бичсэн л бол бичсэн гээч... хэлээгүүшдэ
Мээм нь ургаж буй охин: Ээ нээх гавихгүүм байж бас хэрүүлчээ, энэ муу сурдаг мангар чэнэ
Боожгой нь ургаж буй хөвгүүн: Муу сурдаг чигсэн Нэр хүндтэй хүү за
Мээм нь ургаж буй охин: Хөөх юугаараа нэр хүндтэйен чи
Боожгой нь ургаж буй хөвгүүн: Охидод тусалдаг, өөрийгөө дөвийлгөдгүү, багш нарын хайртай шавь гээд л...
Мээм нь ургаж буй охин: Санадгүү ээ
Боожгой нь ургаж буй хөвгүүн: Тийм хөөе
Мээм нь ургаж буй охин: Чи дандаа л охидыг гэзэгдэж онц сурлагатнуудаас хуулдаг биз дээ...
Боожгой нь ургаж буй хөвгүүн: Намайг цаагуур чэнэ тэгж яридгийн за
Мээм нь ургаж буй охин: Багш чамд бас хэзээ ч хайртай байгаагүй за, надаа хайртай мэдүү
Боожгой нь ургаж буй хөвгүүн: Гэзэгдэхдээ би зөөлөн гэзэгддэг байхгүй юу, хуулахдаа харин мэдэгдкүү хуулдаг за, багш өөрөө тэгж хэлсийн за надад...
Мээм нь ургаж буй охин: Хөөх чи эртээд Гэзэгмааг гэзэгдээд тас гэдрэг нь савуулааз дээ
Боожгой нь ургаж буй хөвгүүн: хн ... тэгж ярихын бол Гэзэгмаа анх удаа эрэгтэй хүүхдэд гэзэгдүүлсэн болохоор гоё байсан гэсэн за
Мээм нь ургаж буй охин: Тэгээд бас дээр Хулигаан атмаанд алууснаа мэдкүү бас их томорноо чи...
Боожгой нь ургаж буй хөвгүүн: Тэхэд би хүнд өвлийн гутал өмсцөн байсиймаа, уг нь дахтай гуталтай байсан бол хулигааныг цөм цохих байсийн...
Мээм нь ургаж буй охин: хөөх нээх худлаа яриж гэнэ, чи эсгий гуталтай байгаал биз дээ (дандаа өмсдөг тэр муу эсгий гуталтайгаа)
Мээм нь ургаж буй охин: Би Хулигаан атмаан найздаа чамайг хэлээд болгож тавина даа
Боожгой нь ургаж буй хөвгүүн: Би өөдөөс нь зодолдоол, соолит эргэж өшиглөхийм чэнэ
Мээм нь ургаж буй охин: Амбаардуулчаал айгаад зугтсанаа мэдкүү бас ихээ чи
Боожгой нь ургаж буй хөвгүүн: Тэхэд чэнэ би найзыгаа дуудкээд гүйсийн за.. Элбэж байгаад зодох гээд...Тэгсэн ч эсгий гутал чэнэ зодолдоход тохиромжгүү гутал за
Мээм нь ургаж буй охин: Тийм болохоороо л чи дандаа зодуулчаал уйлаал, нусаа шор шор татаал явжээдийн байна л даа.
Мээм нь ургаж буй охин: чи бол аймхай амээркийн шонхор
Боожгой нь ургаж буй хөвгүүн: Өөрөө АНЯ /арьс нөмөрсөн яс/ юм бээж... Би бол ЗОРИГТОЙ хүү за, том болжогоод хүчтэй болжогоод хулигааны чэнэ зодхийм чэнэ
Мээм нь ургаж буй охин: Чамайг аймхай болохоор зоригтой болгохыг аав чэнэ мөрөөдөөд Зоригт гэж нэр хүртэл өгөөд нэмэр болоогүүздээ айн...
Боожгой нь ургаж буй хөвгүүн: Жоохон балчир насандаа хүн бүхэн аймхай байдийн за, том болохоороо тийм биш болдийн за
Мээм нь ургаж буй охин: Хэзээ том болохын тэгээд
Боожгой нь ургаж буй хөвгүүн: удкуу, цуг суудаг ширээнийхээ охиныг чаклаадаар хуурчгаад сээгс хийхээрээ...
Мээм нь ургаж буй охин: Яг хуурагдаач тэрэнд чэнэ... Заза намайг хашааны гадаа нөгөө ангийн хөвгүүн ирээд шүүгэлдээд дуудаадийна, гарлаа
Боожгой нь ургаж буй хөвгүүн: Чамайг дээд ангийн хөвгүүдтэй уулзаадгаа гэж хэлнэ дээ ангийханд...
Мээм нь ургаж буй охин: Хэлжэл байхгүү юү... Sign OUT

No comments:

Post a Comment

Ta дээрх реклам дээр нэг дарна уу. Баярлалаа.

YouTube дээрх хошин шогууд

Уншиж байна...